Kategorier

onsdag 1 juni 2011

Vaccination

Det börjar närma sig för avrese datum. Vi reser snart.
Idag var Lucas & fick 2 vaccinationer för att kunna vara skyddad vid utlansresan. Det gick fort & han grinade inte mer än ca 5 sekunder. Duktiga lilleman.
....
Jag har inte varit & tränat på flera dagar & har ätit choklad. Fy på mig. Hoppas jag kommer iväg imorgon för att köra ett träningspass. Det behövs. Har funderat på & köpa en bikini inför resan men ärligt talat så vill jag inte visa kroppen...känner att jag måste komma i form först...inte hinner jag komma i form på ett par veckor. Jag har kämpat men ändå känns målet så långt bort. ja ja...

Kram!

1 kommentar:

  1. Duktig han är lillkillen!
    Vi får ta och träffas snart igen, saknar dig och det lilla charmtrollet! =)
    Vilken lycka att få så många ballonger!

    Ta hand om dig!
    Kramar

    SvaraRadera