Kategorier

lördag 11 juni 2011

8 månader & bvc

Igår fyllde lilleman 8 månader=) Grattis plutten!
Vi var på en kontroll på BVC där sköterskan kollade hörseln & uppmärksamhet. Vi får lov att göra om testet efter vår resa eftersom L inte alls ver med på testet han var mer intresserad av andra saker så när sköterskan pinglade bakom Lucas öron för att kolla hörseln så stängde han bara av och höll på med annat. Han reagerade när hon pinglade bakom höger öra men sen när hon skulle kolla vänster öra reagerade han inte....antagligen för att han var mer intresserad av annat...så det återstår & se om så var fallet eller om han har fel på hörseln...




Lite mått
Längd: 70.3cm
Vikt: 8915kg
Huvudomfång: 44.8

Det är mycket som händer i lillens värld nu & det märks så tydligt på hans humör. Han har bråttom & vill gärna mer än vad han klarar av. & vilket humör han har fått, han blir så arg på mig ibland, jag vet inte ifall det kanske beror på att han inte känner sig förstådd eller att han är trött eller kanske är det värmen som gör att han blir otålig precis som vi.
Han är ett charmtroll bland människor. Så fort någon okänd stannar upp & morsar på honom ler han & "pratar" & skrattar!

Fick en kommentar av Luiza som löd: så in i norden lik dig!!!! Herrejisses =)!
Makens familj tycker att han är lik maken & min familj & mina vänner tycker att L är lik mig=) Jag tycker det är så kul & höra vad människor tycker, för själv tycker jag att han är otroligt lik båda två=)

Blogger strular & strular! Hade skrivit ett långt & "bra" inlägg tidigare & när jag skulle publicera det så var det vips borta!! Perkele!!

Kram

4 kommentarer:

  1. ha ha den där man oftast inte vill ska komma ;)

    Härligt, jag körde Allevo i två veckor och ska trappa ner nu, kunde ha kört lite till men vi har ju lite planer för framtiden så att säga :)

    SvaraRadera
  2. Grattis Lucas på 8 månaders dagen!
    Kramar
    "Tonci"

    SvaraRadera
  3. Grattis på 8-månadersdagen Lucas!
    Ni är så fina!
    Sådär arg blir Oskar på mig oxå ibland, eller flera gånger varje dag... Sen är han som ett solsken igen.
    Härliga ungar!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja och nej, jag körde lite halvkombinerat, när jag kände att kroppen behövde mer tog jag en sallad annars körde jag helt på soppor.

    Innan jag blev gravid körde jag camebridge och gick ner närmare 20kg då körde jag på bara soppor ett bra tag.

    SvaraRadera