Kategorier

måndag 20 juni 2011

Högt BT

På grund av höjden har jag åkt på högt blodtryck. Mexico city ligger 2500 meter ovanför havsytan. Händer, ben & fötter har svällt & jag har huvudvärk. Mina svärföräldrar tog blodtrycket på mig igår & det var skyhögt. Så idag fick jag träffa en läkare som skrev ut blodtrycks sänkande medicin & vätskedrivande.

Maken & mina svärföräldrar har åkt iväg & handlat & eftersom jag måste ta det lugnt blev jag kvar hemma hos dom.
Lucas är stormförtjust i sin farmor. Det känns så skönt att se att han trivs & har det bra. Jag känner mig trygg och har det bra. Jag har varit så nervös. Jag var så rädd att jag skulle må dåligt känslomässigt, men det har jag inte gjort. Tack & lov för det=)

På grund av tidsskillnaden trodde jag att det skulle bli strul för lilleman med sömnen men det har gått super bra! Han somnade igår vid 20.00 och vaknade idag vid 7 tiden.
Tidsskillnaden är -7timmar.

Kram!

5 kommentarer:

  1. Åh älskade vän hoppas medicinen ska hjälpa... vad skönt att det funkat med Lucas och hans nattsömn. Kramar i massor. Luiza

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att höra att Lucas trivs med sin farmor och detta gör att du är mycket lugnare också. Jag hoppas ni får en underbar vistelse i Mexico och att medicinerna hjälper att sänka blodtrycket.
    Kramar vännen!
    "Tonci"

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas att du ska må bättre nu då du får börja äta medicin. Låter inte roligt.
    Men nåt som låter bra är att ni verkar ha det bra.

    Många kramar

    SvaraRadera
  4. Stackare, låter inte kul! =( Hoppas du mår bättre snart! Skönt att Lucas har det bra i alla fall! =) Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Hoppas medicinerna hjälper dig!
    Vad skönt att ni har det bra!
    Kram

    SvaraRadera