Kategorier

tisdag 7 juni 2011

Snart åker vi

Om lite över 1 vecka åker vi till Lucas farföräldrar, kusiner, fastrar & farbror. Alla där borta väntar med stor glädje. Alla vill vara hos makens föräldrar dagen då vi kommer. Har lite blandade känslor inför resan men jag ska försöka släppa på alla hjärnspöken & bara njuta. Lättare sagt än gjort men det ska nog gå ändå.
Lucas är 10de barnbarnet som makens föräldrar får. Kan ni fatta att alla deras barnbarn (Lucas kusiner) vill vara hos dom när vi kommer fram! Kommer vi ens hinna landa innan vi blir alldeles överrumplade...
Maken till skillnad från mig har haft en trygg god familje relation hela livet.
Eftersom jag inte är van känns det här lite svårt för mig...Jag vill liksom inte att det blir för mycket & vill gärna ha mitt eget speace...
Som sagt jag får anstränga mig & dra på smile masken...det är "bara" 5 veckor...
Jag försöker tänka på att jag gör det här för min kära make & sons skull.
Det blir säkert jätte bra.



3 kommentarer:

  1. Jag hoppas att det kommer gå bra!
    Förstår hur du menar med eget space, sån är jag med.
    5 veckor, sen är du hemma igen.
    Jag kommer finnas här hemma i Sverige och tänka på dig, ska vara ute på msn så mycket jag kan, så kan du prata av dig!
    Kramar <3

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att allt ska gå bra och att tiden bara ska springa iväg.

    Kram <3

    SvaraRadera
  3. Det kommer gå bra vännen!!!!
    Jag hoppas det iallafall. Kommer sakna dig oerhört, så du får blogga därifrån om du kan.

    Sorry att jag inte varit och kommenterat, men lovar att bli bättre =)!

    Kramar i massor/
    Luiza (www.mellanhoppochfortvivlan.blogspot.com)

    SvaraRadera