Kategorier

söndag 26 juni 2011

Dop igår &tack till er

Igår var det dop. Lucas dop=)
Jätte fint.
Lucas fick diarré på kvällen men han verkar vara på bättrings väg. Han har inte spytt sen i förrgår.
Medicinen han fick var penicillin mot infektion i magen som läkaren säger är anledningen till att han spyr.
För övrigt lägger jag dövörat till & ler. Om jag inte låter allt som sägs rinna av mig så blir jag knäpp.
Tack för era kommentarer=) Det värmer i mitt hjärta att veta att ni finns! Kanske låter märkligt men det känns så skönt när jag läser det ni skriver till mig. Det får mig att känna att det inte är jag som är "felet", att min irritation är logisk.

Kram!

2 kommentarer:

  1. Nu har jag läst ikapp (har inte hunnit med mkt bloggande eller bloggläsande under midsommarhelgen) och jag kan säga att jag förstår dig.
    Starkt av dig att ändå bita ihop och le, själv hade jag exploderat. Jag håller tummarna att det blir bättre och att svärmor lugnar ner sig. Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis på dopdagen Lucas!
    Vad skönt att han är på bättringsvägen.
    Tänker mycket på er, nu är ni ju ännu längre bort... =)
    Tänkte jag och Oskar skulle komma och hälsa på när ni kommer hem om vi får.
    Starkt av dig att låta det rinna av, och slå dövörat till. Som du säger, man måste om man ska klara av det...

    Kramar

    SvaraRadera