Kategorier

torsdag 2 juni 2011

Kristihimmelsfärds dag

Därför firas kristi himmelsfärd.
Känns lite små ovärt att fira denna dag...tror det finns "viktigare" dagar som man kan vara ledig över. Vet inte ens varför man firar...eller jo nu blev jag lite klokare efter att ha läst på wikipedia...
...
Känner mig små bitter över att jag inte kan lämna kommentarer inne hos er=( är det blogger som strular fortfarande eller har jag virus på min dator?! Jag har sett att fler av er har kunnat lämna kommentarer så jag börjar tveka på det här fenomentet om att det är blogger som strular....

Surt!

4 kommentarer:

  1. Visst är det frustrerande att blogger inte fungerar som det ska!
    Jag kan lämna kommentarer om jag väljer namn/webadress, men inte om jag väljer min googleprofil, håller mig inte inloggad på nåt konstigt sätt...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag blir knäpp på bloggen. Så fort jag vill in på andra bloggar eller vill kika på min egen är jag utloggad=(
    Kram!!
    // Marre //

    SvaraRadera
  3. Det är blogger som inte fungerar som det skall, jag har också problem med kommentarer.
    Kram/
    Tonci

    SvaraRadera
  4. Jag har också hört att det är blogger som tjorvar, riktigt tråkigt :-(

    SvaraRadera