Kategorier

tisdag 16 november 2010

Sötare än socker

Ibland är det fint att tro fel. Som i förra inlägget.
Här skiner solen & jag är bra sugen på att ta en promenad med liten. Han har nyss ätit och ligger nu & sover.

Allt flyter på fint här hemma med den nya lilla familjemedlemmen:D Han är så söt. Ibland när han ler undrar jag om det är för att han vill eller om det bara blir ett spontant leende utan mening. För mig har det mening iallafall.
Tänk att så fort det är dags för utgång somnar han som en stock=D Så här såg han ut för några dagar sen när vi skulle till BVC. föresten kan jag berätta att han väger 4.310kg. När han föddes vägde han 2.920kg, det går stadigt uppåt.

3 kommentarer:

  1. Han är så otroligt söt!!!
    Nu väger han ungefär som Oskar gjorde när han föddes =) Bra att allt går bra och han växer som han ska!
    Kramar från mig och Oskar <3

    SvaraRadera
  2. Hej Marre, Tack för inlägget på min blogg. Så härligt att höra att det gick bra för dig trots endometrios! Det väcker hopp hos mig! =)

    Jag är nyfiken på hur du mådde när du blev överstimulerad? Fick du allvarliga biverkningar? Hur lång tid tog det innan det gick över? Jag tror att min var ganska milda. Jag hoppas ju också att det kanske ska medföra något bra men vill inte tänka för mycket på det.

    Kram =) Jenny

    SvaraRadera
  3. Så söt!! Hoppas få träffa er en snabbis i Jul, kommer hem några dagar då, men förstår om ni e bizzy. Alltid stressigt vid jul. Tänker på er ofta puss puss Lisettan ;)

    SvaraRadera