Kategorier

måndag 29 november 2010

Jul Feber;)

Idag känner jag mig lite krasslig. Jag tror jag håller på & blir sjuk. Halsen gör ont. Typiskt.
Ändå har jag varit i farten.
Vi åkte iväg & köpte en ny mindre julgran. Jag har pyntat och grejat hela dagen. Imorgon ska jag fortsätta. Jag tycker det är så mysigt med julbelysning lite här & var, men det tar ett tag att få ordning på allt. Det är dock inte lika kul sen när allt ska bort.
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Vill grattulera Anna & Jenny som har plussat=D Jag blir alltid lika glad när jag ser dessa pluss på stickorna.

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Har missat en del inne hos dig, men nu är jag här =)!
    jag vill tacka dig för all den feedback du ger mig! Du är fantastisk!
    Tack!

    Visst är det mysigt med julpyssel , tihi!
    Jag älskar det!!

    Vilken liten guldklimp du visar oss =)))! Han är bedårande!
    (Åååh, som jag längtar till den dagen då jag får hålla min egen lilla ängel...)

    Ha nu en bra kväll.
    Kramar till fina dig!
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Mysigt!! Krya på dig.

    SvaraRadera