Kategorier

tisdag 9 november 2010

Jag ser det snöar

Här snöar det för fullt. Jag blir bra sugen på & börja julpynta=P Det hör liksom till snön tycker jag. Men det finns väl ett speciellt datum för det antar jag. Så fort jag ser att någon granne suttit upp det första jul pyntet i sitt fönster ska jag dra i gång med mitt hihi.

Snart kommer maken hem. Han ringde för en stund sen & ville att jag skulle skicka ett mms med bild på mig & Lucas, han saknar oss. Så fort han kommer hem lägger han sig i soffan och gosar med lillen. Gulligt!

Igår föddes lilla Cornelia. Grattis till Sara, make & familjen.

3 kommentarer:

  1. Jag har oxå julkänslor... Är så mysigt när alla ljusstakar kommer upp!
    Hoppas att allt är bra med er!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej bästa du, hur har du det nu? Har du landat i att ha fått en fantastisk son? I år blir julen extra speciell när ni blivit tre :)

    Många kramar

    SvaraRadera
  3. Visst är det mysigt med såna sakna-sms! :)

    SvaraRadera