Kategorier

fredag 26 november 2010

Mammas älskling

Nähep det verkar inte finnas nån som känner nån som håller på med bloggdesign:( Jag är lite less på min bloggs utseende... Sen vill jag att det ska synas på bloggen villka bloggar jag följer...har försökt på alla sätt att få det att synas men min hjärnkapasitet räcker inte till.


Jaha då var det äntligen fredag. Jag säger äntligen för det betyder att maken inte jobbar. Vi får umgås, mysa & bara vara lixom. Sen så hinner jag städa & plocka här hemma & han hjälper till förstås.


Önskar er en trevlig helg=D

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild!!

    SvaraRadera
  2. Så himla fin bild!
    Kolla med tjejen som har gjort min design, hon säljer bloggdesigner.
    Här har du hennes bloggadress: http://kiapalmang.com/

    SvaraRadera
  3. Vilket fint kort!
    Det finns olika funktioner på blogspot så man kan ändra en del...
    T.ex att man ser bloggarna man följer.
    Jag har det på min sida.
    Om du vill kan du skicka din mailadress till mig så ska jag försöka skriva ner hur jag gjort...
    Jag är inte jättebra på att göra en bra sida, men jag kan ge dig lite tips om hur jag gjorde.
    Ha en bra helg!
    Kram

    SvaraRadera