Kategorier

tisdag 30 november 2010

snack

Är det här nåt för mig tro? Har någon av er testat Zumba?
Jag hade börjat så duktigt med promenader men nu är det så kallt och jag blir bara sjuk så jag kanske ska testa att röra mig till nåt sånt här. Iallafall fram till Januari.
Ush det känns som tomt prat. Jag vill komma igång men det blir inte av på grund av det ena eller det andra. Just nu känner jag mig lite febrig & har ont i halsen. Om jag går ut nu så kommer mitt svett att frysa till is och då blir jag ännu sjukare. Åååååhh!
Trots mitt dilemma är jag lyckligare än någonsin.


4 kommentarer:

  1. Jag har inte testat Zumba, men en av mina väninnor gjorde det och hon tyckte att det var jättekul.
    Fråga efter vilka träningsformer passar så kort efter graviditet och förlossning. En annan väninna till mig håller på att gå till naprapat och sjukgymnast nu för att hon började träna 2 ggr i veckan, 4 veckor efter förlossning (hon körde yoga pass) och tydligen var det alldeles för tidigt, hennes rygg klarade inte det.

    Ang. hjälp med bloggdesign, gör jag självklart gärna. Den huvudbilden är det svåraste att fixa, men jag försöker mitt bästa. Om du loggar in på din blogg, ser du ordet "design" högst upp på höger sidan. Klick på den och då kommer fram rubrikerna som du har på din blogg. Du ska se högst upp "rubrik" (som i ditt fall är Amor - Vår spegelbild). Klick på "redigera" här, då dyker upp en ruta, där du kan ladda upp bild. Den svåra delen brukar komma här, att bilden ska passa in. Om den inte gör det, måste du kolla hur bred den här huvuddelen av din blogg är. Det hittar du under punkt "Redigera HTML", som finns också under punkt "Design" fast den finns på vänster sidan (högst upp). Här kan du hitta (inte lätt) vilken storlek (bredd) din blogg har och du måste ändra bildens storlek så att den passar in.
    Har jag varit mycket krånglig?? Jag hoppas du lyckas, annars fråga gärna! Lycka till!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tusen tack tonci. Jag förstog vad du menade med hur jag får upp bilden. Jag måste bara hitta en som passar. Jag kanske frågar sen igen ifall det strular hehe.

    Angående träningen kanske du har rätt....jag borde kanske lugna mig. Min barnmorska sa att jag skulle vänta till januari innan jag började träna.

    Kram!!!

    SvaraRadera
  3. Lyssna på din barnmorska!
    Det blir svårt att hitta bild som passar exakt. Förmodligen behöver du beskära den på paint eller annat bildbearbetningsprogram till rätt storlek.
    KRam

    SvaraRadera
  4. Alltså, det var precis det jag skulle säga. Nöj dig med knip-övningar, en och annan planka och promenader till att börja med. Kroppen är sliten efter en graviditet och för mycket träning bryter ned istället för bygger upp.

    SvaraRadera