Kategorier

fredag 4 november 2011

tänder & iver

Oj jag hinner inte blogga. Känner att möte med släkten går först. Vi har det underbart. Här är det vår nästan sommar & det är så skönt. Lilla L älskar att leka i den stora trädgården hos min moster där vi för den delen bor just nu.
Han har det besvärligt med tänder. Tandköttet är inflammerat & fler tänder är på väg. Han är ivrig på att få krypa fritt & utforska allt. Han reser sig upp & tar 2 steg för att sedan tappa balansen & huka sig.
Hoppas ni har det bra & att ni får en finfin helg=)

Kram!

7 kommentarer:

  1. Kommer sakna dig imorgon.

    Härligt att du har det bra.

    Kramar i massor.
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag hade velat vara med=( Men det får bli till nästa gång=D
    Kramar!!

    SvaraRadera
  3. Jag trodde inte vi skulle höra ifrån dig förrän ni var hemma igen! Synd att han har så jobbigt med tänder nu, kanske kan du hitta sån bitring man kyler i kylen - de brukar vara bra. Kram

    SvaraRadera
  4. Så jobbigt med Lucas tänder, hoppas att det är nåt som går över fort.

    Så underbart med sommarväder, här är det regnigt, blåsigt och små kallt.

    Ha en fortsatt härlig semester och umgås med din familj.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Gumman! Saknar dig .. Blogga mer så man får veta vad du gör.här går allt bra än så länge o ja har haft bra koll:-). Kramiz bella

    SvaraRadera
  6. Vad härligt ni har det!
    Här är det massa kläder på när man ska gå ut... =)
    Jobbigt med hans tänder... Vi har nappar i frysen. När det är jobbigt för Oskar med tänderna får han en kall napp. Det lindrar skönt.

    Saknar dig idag!

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Mallan: Klart ni hör från mig jag har min lap med mig=) Åh vad bra idé du gav mig! Bitring måste införskaffas, sån som du säger som man kan ha i kylen=)

    Sara: Ja visst är det jobbigt=(
    Underbart med värme=) Gissa om jag njuter=P

    Bella: Klart jag ska uppdatera=) ska försöka bättra mig har varit mycket med resan & allt men nu är det lugnare, har anpassat oss & vilat.
    Skönt att du hör av dig här! Fortsätt med det!! Me love it!

    Jessa: Bra tips med nappen=) Tack vännen!!

    Kramar till er!!!!!!!!!!

    SvaraRadera