Kategorier

måndag 14 november 2011

Uruguay

Härligt att plocka apelsiner alldeles själv;)
Bra beslut att ta med vagnen. Den har varit till stor hjälp. Här på bilden ser ni att jag har lagt på myggnät så L kan sova i fred utan att bli myggmat.

Lucas har fått en trogen vän. Hon är underbar! Queenie är min mosters hund som är 12år. Undrar ifall hon kommer ihåg mig, det var 10 år sen jag var här sist...då var vovven 2år...


Hon finns alltid i närheten av L, precis som att hon vaktar honom.

Han älskar att krypa omkring i mosters stora trädgård.


Önskar det var billigare att resa för då skulle jag tillbringa vintrarna här. För när det är mörkt & kallt i Sverige är det Sommar i Uruguay.


kram

4 kommentarer:

  1. Det ser helt underbart ut! Hoppas att ni har det riktigt härligt.

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder! Han har blivit så stor, hänger inte riktigt med längre =)

    Hoppas du har en underbar tid i Uruguay!
    Många kramar Jessica

    SvaraRadera
  3. Tack tjejer=) Så kul med era kommentarer=P
    Kram kram!!

    SvaraRadera