Kategorier

onsdag 16 november 2011

Bilder

Mosar mammas snok lite. Skit kul. Kan informera att det gör gräsligt ont när sötis får ett mega grepp & inte har fått naglarna klippta på några dagar=P
........
Min älskade far & Lucas morfar. Vi har varit hos min pappa i snart 1 vecka, tiden går så fort. På Torsdag åker vi tillbaka till huvudstaden som ligger en 4½ timmars buss resa bort. Med andra ord tar jag förväl av far min på Torsdag =´(

.......
Från vänster pappas fru, Lucas gammelmorfar (min farfar).
Det är med blandade kännslor jag lämnar landet om ca 2 veckor. Min farfar säger jag förväl till för gott eftersom han är så pass gammal (89år) & jag inte vet när det blir en nästa resa.

.....
Åter igen en ny vän=) Mega kul tycker Lucas & den lilla vännen som är pappas frus valp på 2 månader. Den heter Pussy...som på Ungerska betyder puss, vet inte hur det stavas på ungerska men vi säger ju som man säger till hrmmm ja ni vet. Pappa döpte hunden...

5 kommentarer:

  1. Finaste ni... Åh, jag vet hur det är att lämna något med blandade känslor.
    Man har en fot där och en fot här...men det är ju det här som är hemma, eller?
    Det kommer gå bra, och det viktigaste är att din farfar fått träffa dig och Lucas, det tror jag att han uppskattar mycket och kan leva länge på =).

    Om du är hemma om 2 veckor, ses vi om 3 =D!
    Jag planerar att komma till dig då ;).

    Massa kramar/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Vad Lucas har vuxit! Jag förstår att det känns tungt att lämna din pappa och farfar. Men du får tänka som så att så himla bra det är att din farfar har fått träffa Lucas och fått lära och känna han.

    Vilken fin hundvalp.

    SvaraRadera
  3. Härligt med bilder gumman så man får se familjen o vaf du har för dig :) så söt lucas är!! Förstår de är jobbigt att säga hejdå :(. Men ja saknar dig massor och ring mig när du kommer hem! Vill höra allt om resan och så.love u belle eller bella ;) what u ever want to call me ;):-*

    SvaraRadera
  4. Luiza: Ja Sverige är hemma för mig men det svårt ändå=(
    Kul att du kommer till oss=P Ser fram emot det=D
    Kram vännen=)

    Sara: Visst har han vuxigt! Jag hänger inte med längre=) Lilla (stora) C är oxå stor & fin=) Dom växer så det knakar kan man lugnt säga=)
    Kram kram=D

    Belle: Ja, jag la in bilder eftersom du sa att det skulle vara kul:)
    Klart jag hör av mig goaste lilla puman=)=)
    Kram kram:-* <3

    SvaraRadera
  5. Halloj,

    tänkte bara tipsa om vår bloggtävling som vi anordnar borta på Seatfinders resblogg:

    Seatfinders barntävling:
    Skriv om bästa resmålet med barnen och vinn ett presentkort på Toys R Us.

    Klicka på länken i artikeln för att komma till själva tävlingen.

    Med vänliga hälsningar,

    Anders

    SvaraRadera