Kategorier

måndag 28 november 2011

Strand promenad

Idag tog jag en lång strandpromenad. Lilla L var kvar hemma hos moster. Han har varit lite krasslig & jag vill inte riskera nåt.

........

Jag tog massor med bilder...men jag får för mig att det är roligare att se om jag dyker upp=P Det fina med bilden är stranden & vågorna bakom mig=)

.........

Härligt med sand mellan tårna! Bäst & passa på för på Fredag åker vi hem till Sverige.
......
bilden här nere togs igår när lilla L smaskade som bara den på en godbit från bageriet=P Jätte gott tyckte han=P Medans jag sitter & försöker vara trevlig & social med min kusins tjej som är 20 år.

........
Nedan har vi L som älskar vatten=) Det här har blivit en daglig rutin=) Vi fyller baljor med vatten & de står i solen ett tag sen är det dags för svalkande lek & plask.

.......

Kolla märket efter mina tofflor. Bevis på att jag fått färg.


Kram

2 kommentarer:

  1. Vaaa fina bilder! Avundsjuk jaa blir då! Saknar dig massor ju,trodde du skulle kommit hem nu ju! Hur är de med lucas? Hur har du det? Love u kramizz belle is my name :)

    SvaraRadera