Kategorier

onsdag 23 november 2011

Stanna längre?

Är bra sugen på att stanna 1 eller 2 veckor extra. Biljetten tillbaka är satt till den 1 dec & vi är i Sverige den 3 Dec. Vi stannar i Madrid en natt på hotel.

Ska prata med maken för att höra efter vad han säger. Grejen är den att jag mår så bra här med moster & resten av familjen. Inte bara det att solen skiner varje dag & att det är varmt & skönt gör att jag inte längtar efter mörka, kalla vintern i Sverige.

Det ultimata för mig skulle vara att bo här November, December & Januari varje år men det förstår väl vem som helst att det kostar skjortan. Funkar lixom inte ekonomiskt. Men drömma får man;)

Jag tycker det är underbart att inte behöva tänka på alla måsten som finns hemma.

Min moster passar på mig riktigt fint=P Känner mig så bortskämd & tacksam.

...

Lucas har fått en plats på förskolan & börjar första veckan i December med tanke på det så kanske vi måste hem ändå. Man kan väl inte komma 2veckor senare än det datumet man fått en plats?

2 kommentarer:

  1. Låter som att ni har det underbart.
    Det är mig inga problem att börja lite senare på förskolan, bara man berättar det för dem.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det ÄR underbart=D Men tyvärr maken klarr sig inte utan oss längre...

    Kram kram!!!

    SvaraRadera