Kategorier

lördag 5 november 2011

huvudvärk from hell

dagen till ära har jag haft en sjujävla huvudvärk. Ush vad jag hatar att ha huvudvärk. Idag är det 5 november & ni har haft en bloggträff=) Jag är så säker på att ni haft det fantastiskt! Alla som var med i Stockholm var så fantastiska. Det är så kul med bloggträff! Jag kommer gå på nästa=D Nu är jag liksom to far away;)
Lilla L har nu sovit en mega-siesta i vagnen=) Skönt för honom=)
Vi ska snart iväg & köpa doppress till min systersons barn.
För övrigt har jag köpt buss biljetter som ska ta oss (min farfar, L & mig) till min älskade far som bor 4 timmar bort från huvudstaden där vi befinner oss nu.
Nä nu måste jag väcka L annars sover han inte ikväll.
Kramen!!

4 kommentarer:

  1. Jobbigt med huvudvärk, hoppas att den har släppt nu!

    SvaraRadera
  2. Är det bättre med hans tänder? Kram

    SvaraRadera
  3. Mallan: jo det är bättre. Han har som små taggar alltså tänder överallt i munnen=P
    Kram

    SvaraRadera
  4. Heeej gumman! När kommer du hem? Här e de lugnt:) ..hänt lite småsaker men inge allvarligt. Sakanr dig massor.blogga mera o bilder vill ja se.puss bella donna:)

    SvaraRadera