Kategorier

måndag 8 augusti 2011

Intervju & tunghäfta

Idag var jag på arbetsintervju & gissa vem som följde med jo lille Lucas=P Det var chefen som sa åt mig att det var ok att han följde med...jag frågade inte utan hon föreslog det, så varför inte. Iallafall så hade lilleman en högljud pratstund med sig själv medans vi andra pratade. Eller ja chefen pratade för när jag fick ordet fick jag tunghäfta...vet inte vad som hände. Jag tappade orden helt enkelt. Jag fick jobbet iaf=D så något bra blev det av det hela. Eller var det L som charmade tro.
Han sover sött nu brevid sin far. Det har varit en lång dag & för mig är den inte slut ännu för i ugnen har jag en lasagne som börjar lukta ljuvligt.
Kramen;)

3 kommentarer:

  1. Grattis till nytt jobb!
    Vad är det för nåt du ska jobba med?
    Jag blir nyfiken =)

    Lucas kan ju charma vem som helst. Men jag tror säkert att du gjorde ett bra intryck! =)

    Lycka till på nya jobbet!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Grattis till ditt nya jobb, vad härligt att du fick det! Kommer du att börja jobba nu på halvtid?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jessa: jag ska jobba som personlig assistent.

    Sara: jo jag ska mjukstarta men behövs det & jag kan så jobbar jag gärna lite mer än halvtid...men det är ju det där med att få ihop det eftersom maken måste vara hemma isf.

    Kram till er♥

    //Marre

    SvaraRadera