Kategorier

måndag 1 augusti 2011

Hemma

Då är vi hemma. Maken börjar jobba idag. Jag funderar också på & börja jobba. Ska ringa till jobbet & höra efter hur dom har det. När han är hemma på förmiddagarna kan jag passa på & jobba sen när han jobbar morgon & är hemma på eftermiddagarna kan jag jobba kväll=) Menar så att någon av oss är hemma med lilla L.
Det känns lite konstigt att vara hemma måste jag erkänna. Dock skönt att vara här.
Lilleman har det lite besvärligt eftersom han har vant sig vid mycket uppmärksamhet, gos & lek dels med vuxna & även att vara i sällskap av barn. Det märks att han är otålig & gnällig. Speciellt om han inte får som han vill omedel bums.
Sista tiden har man verkligen fått passa sig för vad han stoppar i munnen eller att han inte är för nära eller för snabb till något som går att riva ner. Flera ggr när vi var ute & åt i Mex var han snabb med att riva ner något från bordet.

Igår var vi på Ikea & handlade hyllor. Vi måste få upp allt som kan vara en fara för lilleman på hyllor.

Hoppas allt är bra med er =)
Kram!

4 kommentarer:

  1. Välkommen hem!

    Ja, vi måste få till en träff snart. Längtar efter er, och att få se hur stor Lucas har blivit.
    Oskar går, springer och klättrar. Så här får man hålla ögonen och benen igång =)

    Massa kramar från oss!

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem! Jag känner igen det där med att passa hela tiden vad de stoppar i munnen ;-)

    SvaraRadera