Kategorier

torsdag 18 augusti 2011

Dag 4 – Min hobby

Fransk manikyr=)
...........................................
Förlängning, helt naturliga=)


......................................................
Silver stripe med lite guldkant & guld pärla=) .........................................


Gröna tippar med rosa blomma (det är torkade blommor=P)

Som nagelteknolog älskar jag att förlänga & dekorera naglar. Ovan ser ni lite av det jag gjort.

Igår var en barndomsvän här & fick naglarna förlängda & även ögonfransarna förlängda. Jag förlänger ögonfransar också.

Den här hobbyn fick jag lägga av med när jag blev gravid eftersom man arbetar med kemikalier. Igår var det första ggn som jag var back on track med min hobby=P

En vännina var här & tog hand om lille man som för den delen var stormförtjust i henne=)

Jag är LITE efter i mina dags upg...har haft fullt upp. Under dagen kommer jag att slänga upp en bild...en gammal bild...vågar jag ta en gammal bild på mig tro...hrmm...


Kram

2 kommentarer:

  1. Men oj vad duktig du är =).
    Kommer och gör naglar hos dig någon gång =).

    Ha en fin helg.
    Kram/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Säger som Luiza: Du är jätteduktig och får gärna göra mina naglar nån gång!

    Skulle vara kul att se en gammal bild av dig.

    Kramar

    SvaraRadera