Kategorier

onsdag 11 maj 2011

Bvc yesterday

Igår var vi på BVC det blev mätning & vägning=)


  • ålder 7 månader

  • Vikt 8.740kg

  • Längd 68

Ingen liten kille vi bär omkring på hihi. Fantastiskt vad tiden går.


Vi var även på föräldragruppen igår. Men jag tycker inte att det ger mig något att gå på de där träffarna. Visst det är kul att se barnen som är i samma ålder som Lucas hur de växer & hur det blir små envisa personligheter med olika humör osv. Men jag tycker inte att de samtalsämnen som framförs av de som håller i gruppen ger något. Igår pratade dom om hur man ska vårda relationen & vad som är typiskt manligt & kvinnligt i en relation & vilka fel som begås när man kommer ifrån varandra på grund av att tiden inte längre räcker till för att vårda relationen osv. Nä det var inget ämne som jag tror att någon utav de andra mammorna var så förtjusta av att sitta & prata om så där. Ingen sa något iaf, dom satt tysta & den ända som pratade var hon som håller i gruppen & sköterskan.


Solen skiner & så fort lilleman vaknar ska vi ut & gå i solen=)


2 kommentarer:

  1. Lucas börjar ju bli en stor kille! =)
    Ha en bra dag i solen.
    Jag väntar också på att lilleman ska vakna så vi kan ta en promenad i solen, den andra för idag. Ikväll väntas åska. =(
    Kram

    SvaraRadera