Kategorier

söndag 25 juli 2010

Längtar!

Åh vad jag längtar efter att få träffa vår lilla bebis! Längtar längtar!
Jag är så nyfiken på vad det blir och hur bebisen kommer att se ut=) Vad bebisen kommer att ha för temperament och så vidare=D
Det blir spännande!
Angående förra inlägget känns det lite dumt nu... Jag älskar min man så oerhört mycket och han mig! Vi är så lyckliga nu när vi äntligen ska bli föräldrar. Vi har längtat och längtat.
Känner mig lite skammsen för att jag uttryckte mig så, men jag ventilerade. Jag är trots allt bara en människa med kännslor, och än mer kännslor som susar upp och ner nu hehe=)

1 kommentar:

  1. Förstår att du längtar efter bebis! Så spännande!
    Jag har oxå kännt mig dum och orättvis mot min man under graviditeten... Men ibland blir det så, man måste få ventilera! Det är inte lätt att vara gravid med alla hormoner som hoppas omkring i kroppen! Det är nog inte så lätt att vara man heller under en graviditet... Det är så mycket känslor man har båda två. Tänk vad ni har kämpat och gått igenom tillsammans! Klart man älskar varandra!
    Hoppas det känns bättre idag!
    Kramar

    SvaraRadera