Kategorier

tisdag 20 juli 2010

Järnbris? V 26+6

Igår var jag hos barnmorskan, allt såg och lät bra som vanligt. Tur det! Mitt blodvärde var lågt, det kanske är därför jag känner mig så trött hela tiden. Det kanske blir till att höja dosen på järntabletterna som jag redan tar en av dagligen.
Igentligen har jag inte nåt kul att skriva. Är så oerhört lättad över att jag inte behöver tänka mer på jobbet. Jag känner mig så orkeslös att jag iallafall inte skulle orkat jobba nu.
Jag var in på babycenter och läste lite om vad som sker i min kropp och i bebisens utväckling. Det står att det är helt normalt att känna sig trött.
Jag hoppas ni har mer energi än mig och att ni mår bra=D
Kram kram!!!

2 kommentarer:

  1. Tack för den fina kommentaren i min blogg! Förstår att du längtar efter din bebis! Jag längtar oxå efter att få se! Bebisar är det bästa som finns =)
    Ta hand om dig! Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej på dej!
    Här är det en som är i samma läge... fruktansvärt trött.. men ingen järnbrist så det är nog bara allmänt anar jag:)
    Själv så har man semester snart, jobbar endast 2 dar sen är det 4 veckors semester:)
    Sköt om dej!
    Kramar

    SvaraRadera