Kategorier

onsdag 11 december 2013

Vi kör

På fredag är det dags för återförande av embryo. Vad kallas det när det är frys återförenade...? Fet?
Väljer att förlita mig på den glada gubben jag såg när jag drog ut test stickan ur det digitala testet, trots att en hunnit slockna.
Mitt huvud sitter över axlarna men är inte där. Jag är här men inte där....börjar jag bli senil eller vad är det frågan om. Jag kan inte fokusera och än mindre komma ihåg saker. Måste skriva upp för att komma ihåg. Det är mycket nu med allt.
Bloggen är en bra ventil. Även bra för att gå tillbaka och läsa när man inte minns...

4 kommentarer:

  1. Japp - FET - frozen embryo transfer. :)

    Lycka till - håller tummar och tår!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Sara<3
      hoppas allt är bra med er!

      kram kram

      Radera
  2. Tack för din hälsning inne hos mig!
    Jag håller tummarna för er imorgon. :)

    SvaraRadera