Kategorier

måndag 30 december 2013

Gott nytt år

Tusen tack för era gratulationer:-))))
Det är svårt att hålla tillbaka glädjen. Jag vill vråla rakt ut JAG ÄR GRAVID:-D men vi ska vänta med att berätta för släkt och vänner tills det är "mer säkert".

Det kan vara skönt att ha någon som vet, jag har två som jag vet blir genuint glada. Det är sånt man känner. Dom ska få veta för det kan vara skönt att ventilera lite med någon som vet.

Jaha nyårsafton idag och jag är på jobb till kl 15, jobbar även imorgon. Tyckte jag kunde boka in mig så med tanke på att jag någonstans hade bestämt mig för att vara gravid nu ;-)))

Önska alla ett gott nytt år och en god fortsättning på det nya året.
Kram

4 kommentarer:

  1. Gott nytt år till er!

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det samma till er & god fortsättning=))
      Skrev det i inlägget men skriver det nu igen som svar=))) blir lite mer personligt=))
      Kram!!

      Radera
  2. Gott nytt år. Det blir ett fint år :).
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Luiza=))
      Önskar er ett underbart 2014<3
      Kram kram!!

      Radera