Kategorier

tisdag 10 december 2013

Ägglossnings test 3


I morse kissade jag på stickan lade ifrån mig den och förberedde frukost och väckte Lucas. Jag glömde totalt bort testet. När jag kom på att jag hade kissat på stickan var den "avstängd" den hade redan visat gubbe och slocknat. När jag drog ut test stickan kom det upp en glad gubbe. Sen för säkerheten tänkte jag att det var lika bra att utföra ett nytt test. Sagt och gjort. Utförde det andra tester på jobbet och där kom en rund gubbe utan smile.... 
Jag hade redan pratat med kliniken och fått tid för återförenade på fredag. Men när jag såg en tomma cirkeln ringde jag igen och förklarade och sa att jag kände mig osäker eftersom jag glömt den första stickan och den slockna . Sen när jag drog ut stickan kom det en glad gubbe....jag tänker att det kanske då är missvisande....men sköterskan tyckte att en glad gubbe är en glad gubbe.... 
Jag ska testa imorgon igen....säkert efter jobbet också...
Kör nog på fredag ändå....

2 kommentarer: