Kategorier

torsdag 26 december 2013

Rd 14

Förra gången på ruvar dag 14-17 blev det mer och mer tydligt att det gått åt skogen. Jag hade färgade flytningar nästan hela ruvar tiden.
Den här gången har jag inga färgade flytningar och känner inget speciellt. Jag får för mig att jag äter mer eller är mer sugen och slukar i mig maten. Men det kan ju vara a nervositet. En sak är säker och det är att om jag inte är gravid måste jag VERKLIGEN ta mig samman och gå ner i vikt. Känns som att nerverna gör mig sugen på gott. Trycker desperat i mig god saker. Magen känns fluffig.
Aja vad som helst kan hända. Vågar inte tro eller hoppas för mycket. Rätt vad det är så har jag ett inlägg med ett minus och måste vara stark inför nästa försök och mig själv och familjen och jobbet och allt.
Kram

4 kommentarer: