Kategorier

måndag 16 december 2013

Rd 3 & 4

Hann inte skriva igår. Hade känt att jag hunnit om det funnits något att skriva om. Känner inget.
....
Måste fråga dig ((ja du som läser)) en sak. Skulle du vågat göra ett återförande om det blev för dig som i mitt fall?
Kissar på stickan som sitter i ett digitalt ägglossningstest och går ifrån det. Kommer tillbaka och det har slocknat. Drar ut stickan som är en engångs sticka och då visas en glad gubbe i resultat fönstret. Sen för säkerhetens skull ett par timmar senare utför du ett nytt test och det visar negativt, väntar på att det slocknar, drar ut stickan och där är det negativa resultatet. Måste även säga att dagen innan var ett negativt resultat.
Snälla säg vad du skulle gjort.
......
Jag ringde kliniken och sköterskan förklarade att det är som en dörr som öppnas och stängs. Att det stämmer precis i min cykel och att jag skulle lita på det, men om jag kände mig osäker så skulle vi ta det nästa cykel.
Envis och ivrig som jag är ville jag få tillbaka embryot NUUUU. Bli gravid NUUUU. Ja ni fattar;)
....
Lite komiskt det här. Förra inlägget skrev jag "analyserar inte" och det är ju precis vad jag gör fast jag inte vill. Den dagen hann jag inte analysera;)

Kram kram

3 kommentarer:

  1. Ingen som säger nåt...undrar vad ni funderar på.
    Kram i alla fall=))

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Tusen tack snälla för ditt svar!!=))))))

      Radera