Kategorier

tisdag 15 juni 2010

Magbild Från Vecka 22

Jag skickade den här bilden till min bästa kompis och fick ett sms där det stog
"du har fått värsta kalas kulan".
Haha ja så kan man också kalla det.
På den här bilden ser man mitt ärr precis under naveln där jag blev opererad förra året och det var då man upptäckte att jag hade endometrios. Jag har ärr på sidorna också men dom syns inte på bilden.
Jag smörjer & smörjer på magen med kräm, de kliar så mycket, speciellt på sidorna. Man känner verkligen hur magen växer nu=D
Bilden tog jag i slutet av förra veckan=D



9 kommentarer:

  1. Vilken fin mage du har!
    Ja, nu är det inte många dagar kvar tills Sprattel är här... Börjar bli lite jobbigt att vänta =)
    Hoppas allt är bra med dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fin mage! Du har också fått en sån där fin hormonrand som jag har :-)

    SvaraRadera
  3. Tck tjejor=) Ja hormonranden=) hihi=) Dom säger att man kan se på den vad det ska bli=) Vet inte om det stämmer haha=)Undrar vad jag ska få isf=D

    SvaraRadera
  4. Jag tippar på en pojke! :-)
    Kanonfin mage, nu växer det så det knakar.
    Stora kramar

    SvaraRadera
  5. Men ser man på så fint din mage växer! :) Roligt med magbilder!

    SvaraRadera
  6. Hej Marina och tack för ditt avtryck hos mig :) Har inte hunnit läsa hela din historia men är otroligt glad att se att du snart blir mamma, önskar dig all lycka till och kommer titta in till dig då och då nu när jag hittat dig :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tack, jag är så stolt över henne :)

    Hihi, vad kul att se att det inte bara är jag som har stor mage i vecka 22. Alla andra tycks ha minimagar....

    När har du bf?

    kram maria

    SvaraRadera
  8. 26 oktober är jag beräknad. Fast den kommer nog inte ut förrän i november. Jag gick över tiden förra gången....

    SvaraRadera