Kategorier

måndag 31 januari 2011

Ni är gulliga!!

Vad glad jag blir av era kommentarer. Självklart får ni fortsätta följa mig vad jag än beslutar mig för. Nu vet ni vad jag heter, men ni kan fortfarande kalla mig Marre (gör som ni vill), det gör mina närmsta vänner;) Om ni är nyfikna på varför jag valde att kalla mig Marina först så var det dels för att ingen skulle koppla ihop mig med bloggen & sen för att så många säger just Marina när de hört mitt namn ett få tal gånger eller bara läser det snabbt.
Jag håller på & skriver min förlossnings historia, men det har gått segt eftersom det har varit mycket här hemma de senaste veckorna. Maken verkar må bättre nu iaf & ska jobba imorgon.

4 kommentarer:

  1. För mig har du alltid varit och kommer alltid att vara Mariana!! I huvudet så kommer dina efternamn också ibland!

    SvaraRadera
  2. Haha=D Ja men det är inte så konstigt. Vi har ju umgåtts i våra "unga" dar.

    SvaraRadera
  3. För mig kommer du att vara Marre =)! Så är det med det...

    Skönt att maken mår bättre.

    Kram på dig.

    SvaraRadera
  4. Ja men hej!
    Ville bara slänga in att du kan ju en blogg där du både kan ha öppet o skyddat, som ja sickan ;) saknar dig o hoppas vi ses snart igen
    Puss o kram
    Lisettan à.k.à Sanna

    SvaraRadera