Kategorier

lördag 1 januari 2011

Day 20 – This month

Den här månaden har vi förberett oss inför jul firandet och nyårsafton, handlat maten, pyntat granen och hemmet. Lucas har firat sin första jul & nyår. Vi har firat som en familj. Det har varit underbart.
Vi har köpt nya sängkläder för kanon pris på Jysk, 2 underbara kuddar som egentligen kostar skjortan men som nu var betydligt billigare vi köpte även 2st satinpåslakanset som är sååå sköna. Jag fick tyvärr nackspärr av den "lyxiga" kudden så jag återgick till den gamla hederliga.
Öhh...vad har jag gjort??? Förutom att vara hemma med lillen och göra det vardagliga här hemma ja ni vet städa, tvätta, laga mat, byta blöjor, mata, gosa, mysa & umgås så kan jag berätta att vi fick besök av en vän till mig. Det var mycket trevligt=D Man kan säga att det var en av höjdpunkterna på månaden=D Jag träffar inte mina vänner allt för ofta längre så det var välbehövligt! Som ni ser på bilden nedanför tyckte min lill kille också att det var kul.

3 kommentarer:

  1. GOD FORTSÄTTNING!!!!!
    Med risk för upprepning, men jag hoppas att det nya året för med sig massor av lycka, välmående och glada överraskningar!

    Ha en fin söndag!
    Kram/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! Det samma önskar jag givetvis dig och din familj=)

    SvaraRadera
  3. Å plutten!
    Han va den mysigaste någonsin! <3
    nästa gång ja kommer till hemstaden
    kommer ja till dig igen, de kan du skriva opp! ;)
    Puss hjärtat
    Liz

    SvaraRadera