Kategorier

tisdag 25 mars 2014

V 16+5 fog lossning

Känner att det snart är dags att kasta in handuken, ge upp.  Jag har en förskräcklig fog lossning. Givetvis blir det inte bättre. Gick en liten sträcka idag och blev liggandes därefter en lång stund, kunde inte resa mig upp ur soffan. Jag har grymt ont i blygdbenet. Även i vänster sida av höften. Jag vill jobba men kroppen klarar inte av det. Min plan var att jag skulle jobba hela sommaren, nu blir det inte så. Grejen är den att jag verkligen mår bra av att jobba. Om jag ska gå hemma vill jag ju aktivera mig på något sätt...men jag undrar hur det kommer att gå att aktivera kroppen när det gör så grymt ont.
Hoppas jag fixar att jobba veckan ut, jag vill så gärna men det spelar ingen roll vad jag vill, kroppen vill inte.

3 kommentarer:

  1. Jag förstår precis hur du känner dig.
    Även jag hade foglossning som satte sig i blygdbenet, men jag hade ett stilla sittande jobb så jag klarade av att jobba rätt länge innan jag gav upp.

    Jag lider med dig! Hoppas du mår bra utöver foglossningen!?

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Särskrivning!!! :-D
      Stillasittande jobb...

      Radera
    2. Jo tack jag mår bra för övrigt=)
      Åhh jag önskar jag hade ett mer stillsamt jobb för då skulle det varit en annan femma.
      Trevlig helg!!
      Kram!

      Radera