Kategorier

torsdag 31 juli 2014

V 36 (35+0)

Idag var jag på kontroll på mvc. Mitt undertryck låg på 90 och det är lite högt så barnmorskan gjorde ett urin test men det var ingen fara. Nästa vecka ska jag på återbesök för att kolla blodtrycket igen. Ifall jag börjar må dåligt ska jag kontakta förlossningen. Det är lite läskigt det här med blodtrycket, mamma hade högt bt och fick två massiva hjärnblödningar, det hon dog av var en hjärtinfarkt. Om det är ärftligt käns det som att jag inte kan göra så mycket åt saken.
Bebis mår bra, så skönt. Hjärtljudet låg på 145=)) och magen hade växt två cm. Allt ligger inom ramarna vad gäller bebis. Tack gode gud för det=))

Kram

3 kommentarer:

  1. Skönt att allt ser bra ut med bebisen.

    mammatea.se

    SvaraRadera
  2. Tänk att ni snart har bebis här! Inte många veckor kvar nu!!

    SvaraRadera
  3. Vad bra att de har koll på dig, hoppas att det bara var nåt tillfälligt med ditt blodtryck.

    Kram

    SvaraRadera