Kategorier

onsdag 22 februari 2012

Vårdcentralen

Sitter i bilen och väntar på att klockan ska bli halv. Lilla gubben har somnat. Vi ska träffa läkare angående en förkylning som inte ger med sig. Liten hostar så han spyr, har feber med mer. Så här är det tydligen vanligt att det blir när de små börjar på dagis...

För övrigt har jag börjat jobba heltid. Känns bra eftersom jag nu hamnat på ett bra ställe. Det förra höll på att ta knäcken på mig.

Nä nu ska jag knalla in på vårdcentralen. Hoppas jag inte halkar och slår ihjäl mig. Det är snorhalt!!

2 kommentarer:

  1. Fy för envisa förkylningar! Han får krya på sig lill-killen!
    Vad skönt att du trivs på det nya stället!

    Många kramar till er från mig och Oskar

    SvaraRadera
  2. Hoppas att allt går bra på vårdcentralen och att Lucas får bli frisk. Här har vi också en förkylning som inte vill ge med sig :(

    SvaraRadera