Kategorier

torsdag 5 juni 2014

V 28 (27+0)

Dagarna/veckorna går och jag känner märkbart att bebis är och blir större. Bebis tar plats och det känns. Det känns som att jag inte får tillräckligt med luft vissa stunder, det spelar ingen roll hur jag sitter, ligger eller står, luften räcker inte får jag en känsla av.  De sista veckorna har jag lätt somnat om jag lagt mig. Känner mig otroligt trött.
Jag vill så gärna att lilla L som nu ska bli storebror ska få känna hur lillebror buffar, sparkar och lever loppan i min mage, men L har inte riktigt tålamod att hålla kvar handen till det kommer en riktig spark. Det kommer förhoppningsvis snart ett tillfälle då lillebror får in en riktig buff medan L håller handen på magen=) Längtar efter att få se L´s reaktion=))
De sista dagarna har inte varit alltför varma och jag tycker att det är skönt. Funderar starkt på att köpa en bättre fläkt med AC till de riktigt varma dagarna kommer.

Kram

1 kommentar: